Fixje logo

iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch reparatie handleidingen

iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch

iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch reparatie handleidingen

iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch reparatiehandleidingen nodig? Op deze pagina delen we gratis onze reparatiehandleidingen. Zo kun je bijvoorbeeld zien hoe je het scherm en LCD kunt vervangen of de batterij. Ook hebben we handleidingen voor softwarematige problemen. Hoe je de iPad kunt resetten of hoe je de iPad weer helemaal naar fabrieksinstellingen kunt zetten.

iPad Pro 12.9 inch 2017

iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch

Juni 2017

A1670, A1671

12,9 inch

10891mAh

64GB, 256GB, 512GB

4GB

Weet je niet welke iPad je hebt? Vind jouw model iPad hier: Welke iPad heb ik

Meest verkochte iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch producten

Meest verkochte gereedschap

Veelgestelde vragen

  • Vraag

    Wat zijn de meest populaire iPad 7 (2019) reparaties?

    Antwoord

    De reparaties die het meest voorkomen bij deze iPad zijn scherm reparaties en batterij reparaties. Het scherm of het LCD kan kapot gaan tijdens een val en de batterij van de iPad is een slijtageproduct.

  • Vraag

    Wat heb je nodig om een iPad 7 (2019) scherm te vervangen?

    Antwoord

    Gereedschap wat je nodig hebt voor iPad reparaties is een kruiskopschroevendraaier, een warmte mat, reinigingsspray, antistatische doekjes, een magnetische projectmat, plastic pasjes, tape primer, scherm klemmen en eventueel reparatie handschoenen en een veiligheidsbril.

iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch specificaties

  • Merk

    Gewicht

  • Model

    iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch

  • Modelnummers

    A1670, A1671

  • Opslag

    64GB, 256GB, 512GB

  • Batterijcapaciteit

    10891mAh

  • Kleuren

    zwart, zilver, goud

  • Processor (chipset)

    Apple A10

  • Werkgeheugen (RAM)

    4GB

  • Schermgrootte

    12,9 inch

  • Resolutie

    2732 x 2048 pixels

  • Beeldscherm type

    IPS LCD

  • Aantal achter camera's

    1

  • Afmetingen (H x B x D)

    305,7 x 220,6 x 6,9 mm

  • Gewicht

    677 gram

iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch reparatiehandleidingen

We streven ernaar om de e-waste afvalberg te verkleinen en dit kunnen we niet alleen doen. Ons doel is om zoveel mogelijk apparaten te repareren. Zo kunnen we met zijn alleen de e-waste afvalberg verkleinen en de wereld een klein stukje beter maken. De meeste hardware of software problemen zijn goed te verhelpen. Vaak moet je alleen weten hoe en daar proberen we verandering te brengen. Met zoveel mogelijk stap voor stap reparatiehandleidingen laten we zien hoe je problemen kunt oplossen.

Bij elke reparatie zijn er enkele spelregels waardoor een reparatie makkelijker en beter zou gaan. Bij reparaties is het belangrijk om genoeg licht te hebben, genoeg tijd en zorg voor ruimte en structuur op je werkplek. Apple staat erom bekend dat ze veel verschillende schroeven gebruikten en daarom kan een magnetische projectmat ook handig zijn. Je kunt dan alle schroeven en afdekplaatjes makkelijk uit elkaar houden.

Overzicht belangrijke richtlijnen tijden een iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch reparatie:

  • Goede tools maken de reparatie makkelijker
  • Focus niet op snelheid, maar let op precisie
  • Goede verlichting is onmisbaar
  • Maak bij complexe problemen eerst een goede diagnose
  • Zorg voor orde en structuur op je werkplek

Voordelen van repareren

De voordelen van repareren op een rijtje.

  • Door te repareren kun je hoge kosten besparen
  • Je weet zeker de reparatie netjes voltooid wordt
  • Je ontwikkelt nieuwe skills
  • Repareren is vooral erg leuk

Kom je er niet uit tijdens de iPad Pro 2 (2017) 12,9 inch reparatie?

iPads zijn in verhouding met iPhones of Samsung toestellen moeilijk te repareren. Daarom adviseren we ook om eerst de reparatiehandleiding te bekijken voordat je aan de slag gaat. Mocht de reparatie niet in één keer lukken dan kun je altijd op ons terugvallen. We kunnen je op afstand adviseren of de reparatie voor een eerlijke prijs van je overnemen.

Naast repareren hebben we ook nog een duurzaam alternatief, namelijk refurbished iPads. Deze iPads zijn allemaal getest en worden geleverd met het Refurbished Keurmerk.

Klanttevredenheid Fixje

Bij ons staat klanttevredenheid altijd centraal. Heb je een vraag of een probleem neem dan altijd contact met ons op. Klanten geven ons gemiddeld een 9,2 uit 100.000+ beoordelingen. Op dit resultaat zijn we dan ook zeker trots. Toch proberen we elke dag onze processen nog beter te maken.

Fixje bestaat al sinds 2013 en vanaf toen zijn we ook gestart met repareren. Dagelijks testen we nog steeds veel onderdelen en tools op zo het beste reparatie landschap voor je te creëren.