Fixje logo

Klantenservice

Hey, waar kunnen we je mee helpen?

Meestgestelde vragen

Waar gaat je vraag over?

Alle veelgestelde vragen

Helaas ben je, en wij dus ook, afhankelijk van PostNL.
Wij leveren de pakketjes altijd netjes aan bij PostNL. Vanaf dan kunnen we alleen de Track en Trace volgen als je hiervoor hebt gekozen.

Orders op werkdagen voor 18.30 uur besteld (bij de post verzending onder de € 75,-), worden de volgende dag geleverd.
Orders op werkdagen voor 18.30 uur besteld (bij de Track en Trace verzending), worden de volgende dag geleverd.
Een Feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag. Op deze dagen kunnen wij dan ook geen post aanleveren bij PostNL.

Wij verwachten in dit geval overigens dat het pakketje helaas bij PostNL in het sorteercentrum een vertraging heeft opgelopen i.v.m. drukte, een fout of storing bij PostNL en dat het pakketje dus nog onderweg is naar uw brievenbus.

Wij verwachten dus dat uw pakketje z.s.m. binnen zal moeten komen in uw brievenbus op het door u aangegeven adres.
Voor de zekerheid willen wij u vragen om uw opgegeven adres te controleren in de bestelbevestiging (deze heeft u in uw email ontvangen).

Klanten uit Nederland hebben bij Fixje, bij een bestelling vanaf 30 euro, altijd de mogelijkheid om te kiezen voor gratis verzending. Daarnaast bieden wij ook snellere verzendmethodes aan. Zie deze pagina voor alle verzendmethodes binnen Nederland.

PostNL heeft nu een prettige manier om via een app je post te volgen.
Zie hiervoor deze pagina

Dit is echt ideaal voor brievenbus zendingen zonder Track en Trace.
Hierbij krijg je namelijk de scan te zien van je te ontvangen brievenbus zendingen.

Hierbij is ook in te stellen dat je een push-notificatie krijgt zodra er een zending naar je onderweg is. Wij willen je bij deze aanraden om deze app te installeren en in te stellen voor “Mijn Post”.

Je ontvangt dan een bevestigingsbrief op het thuisadres om dit te activeren.

LET OP: Dit werkt nog niet voor iedere zending.

Wij raden aan om hiervoor contact op te nemen met PayPal via
deze pagina

Deze betaling is dan nog in behandeling bij PayPal en dus nog niet goedgekeurd voor verzending.

De same day delivery optie voor € 4,95 extra houdt in dat je op werkdagen voor 10.00 uur kunt bestellen en het dezelfde dag nog kunt ontvangen tussen 17.00 uur en 22.30 uur.

De same day delivery optie is zelfs gratis te kiezen bij bestellingen vanaf € 200,-.

Wij hebben een spoed levering optie voor € 4,95 extra zodat je tot 23.59 uur kunt bestellen en het de volgende werkdag al kunt ontvangen.

De spoed levering optie is zelfs gratis te kiezen bij bestellingen vanaf € 200,-.

Je kunt een verkeerd bestelde product retour sturen via onze retourpagina

Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email, telefoon of live chat.

Klanten uit Nederland hebben bij Fixje de keuze om bestellingen te verzenden met Track & Trace voor € 3,95 onder de 30 euro en 2,95 boven de 30 euro. Daarnaast bieden wij de Post NL brievenbuszending aan (zonder Track en Trace) voor 1,95 en vanaf €30,- is deze verzendmogelijkheid gratis.

Bij de Post NL-brievenbuszending (zonder Track & Trace) kunt u op werkdagen bestellen tot 18.30 uur om het de volgende dag in huis te ontvangen in uw brievenbus.

Dit wordt in ruim 98% van de gevallen ook gehaald.

Bij de Track & Trace verzending is de levertijd: op werkdagen besteld voor 18.30 uur, morgen in huis.

Wij raden dus zeker aan om te bestellen met deze Track & Trace optie.

Bij zendingen vanaf € 100,- verzenden wij de order daarnaast zelfs zonder extra kosten met Track & Trace.

Wij hebben ook een spoed levering optie voor € 4,95 extra zodat je tot 23.59 uur kunt bestellen en het de volgende werkdag al kunt ontvangen.

Ook hebben wij de Same day delivery optie voor € 4,95 extra zodat je op werkdagen voor 10.00 uur kunt bestellen en het dezelfde dag kunt ontvangen tussen 17.00 uur en 22.30 uur.

De spoed levering en Same day delivery opties zijn zelfs gratis te kiezen bij bestellingen vanaf € 200,-.

De algemene voorwaarden kunt u hier vinden.

Tegenwoordig kan je als consument ook kiezen om je device te laten repareren door Fixje. Wij voeren reparaties uit voor de volgende modellen: iPhone, iPad, MacBook, iMac, Samsung en PS5. Bekijk hier alle reparatie mogelijkheden.

Ons emailadres is: [email protected].

Er wordt een ticket voor je aangemaakt. Deze tickets worden doorgaans binnen 1 werkdag beantwoord.

TIP: Je kunt natuurlijk ook met ons chatten, hier ontvang je sneller antwoord.

Je kunt onze klantenservice bereiken op:
085 047 1633

Ons bezoekadres is De Zuivering 36, 7671 SP Vriezenveen

Openingstijden (afhalen en reparaties)
Maandag: 9:00 – 17:30 uur
Dinsdag: 9:00 – 17:30 uur
Woensdag: 9:00 – 17:30 uur
Donderdag: 9:00 – 17:30 uur
Vrijdag: 9:00 – 17:30 uur
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Je kunt een product retourneren via onze retourpagina.

Daarbij kun je kiezen voor geld retour of voor een vervangend product wanneer het binnen de bedenktermijn valt (indien het onder garantie valt of een retour betreft).

Producten vallen onder garantie als het een fabricagefout of productfout betreft. Bij voorkeur ontvangen wij het product in originele verpakking, volledig en in originele staat.

LET OP: Schades door montagefouten of gebruikersfouten vallen niet onder garantie.

Voor meer info over de garantie op Refurbished producten raden wij aan om deze pagina te bekijken:
https://www.fixje.nl/refurbished-garantie/

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een door ons aangeboden extra garantie. Deze garanties doen niets af aan de wettelijke garantie. De garantietermijnen die wij op productpagina’s benoemen doen niet af van de wettelijke garantie.

Op onze Refurbished iPhones geven wij een extra garantie waardoor je 2 jaar garantie hebt, deze garantie wordt door ons zelf aangeboden.

De garantie geldt voor productfouten / fabrieksfouten. Niet voor montage- en/of gebruikersfouten of beschadigingen door eigen toedoen.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan een val van je iPhone / iPad.

Voor meer info over de garantie op Refurbished producten raden wij aan om deze pagina te bekijken:
https://www.fixje.nl/refurbished-garantie/

Onze fabrikant levert de schermen tegenwoordig met een stempel. Om deze reden zit er geen garantielabel op de schermen. Toen de video’s gemaakt werden zaten er nog wel garantielabels op de schermen, maar nu dus niet meer.

Helaas kunnen wij geen garantie geven op een barst in een scherm.
Dit zal ontstaan zijn door een gebruikersfout of een montagefout.

Voorbeelden van gebruikersfouten zijn: val, stoot of teveel druk op het scherm door een verdikte batterij of kromme behuizing.

Hierop kan helaas geen garantie gegeven worden omdat dit een fout is door eigen toedoen of door de iPhone zelf.

Helaas kunnen wij geen garantie geven op een barst in een LCD.

Dit zal ontstaan zijn door een gebruikersfout of een montagefout.

Voorbeelden van gebruikersfouten zijn: val, stoot of teveel druk op het scherm door een verdikte batterij of kromme behuizing.

Hierop kan helaas geen garantie gegeven worden omdat dit een fout is door eigen toedoen of door de iPhone zelf.

Een barst in het LCD kan ook ontstaan bij teveel druk van binnenuit op het LCD.

Je kunt een product van ons retour sturen via de retourpagina

Retour zendingen verwerken wij doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen na binnenkomst.

Bij de keuze voor “geld retour” is de terugbetaaltermijn zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 14 dagen nadat u de herroepingsmededeling van de klant heeft ontvangen.

Mocht het toch te lang duren neem even contact met ons op.

U kunt de volgende 2 reparatiesets bestellen bij ons namelijk:

Beginners reparatieset 7 in 1

15 in 1 reparatieset

Al onze iMac onderdelen zijn hier te vinden.

Al onze MacBook onderdelen zijn hier te vinden.

Al onze iPad onderdelen zijn hier te vinden.

Alle iPhone onderdelen zijn hier te vinden.

Helaas is het onmogelijk om originele onderdelen van Apple te leveren.

Apple verkoopt deze producten niet door en behoudt deze alleen voor eigen reparaties.

Om deze reden is het dus onmogelijk om originele onderdelen aan te bieden.

Ons assortiment onderdelen en gereedschap is zodanig samengesteld en getest dat deze altijd van de hoogst verkrijgbare kwaliteit zijn.

Dit houdt in dat onze A+ kwaliteit producten van de hoogst verkrijgbare kwaliteit zijn en kwalitatief ook vergelijkbaar zijn met originele Apple onderdelen.

Wij zijn hierin altijd transparant, maar wij weten ook dat helaas niet iedereen hierover zo eerlijk is.

Ja, bij Fixje kan je ook je iPhone inruilen! Hiervoor hebben wij een speciale calculator ontwikkeld zodat je direct een geschatte inruilwaarde kunt uitrekenen. Lees meer over het verkopen van je iPhone »

Bij deze willen wij je vragen om alle vensters te sluiten en je browser opnieuw te starten.

Onze website wordt regelmatig vernieuwd en moet dan opnieuw ingeladen worden.

Mogelijk helpt het ook om dit in een incognito-venster te proberen of in een andere browser.

Je kunt oude schermen naar ons opsturen voor geld.

Kijk hiervoor op deze pagina

Volg alle stappen en lees ook de voorwaarden.

Wij willen je hiervoor vragen om deze pagina te bekijken.

Je account is te vinden op deze pagina vinden.

Indien je een klacht hebt verzoeken wij jou om het klachtenformulier op deze pagina te gebruiken.

De Privacy Policy is te vinden op deze pagina

Wij hebben verschillende soorten Tempered Glass voor je iPhone.

1. Standaard Tempered Glass:
Dit tempered glass is de voordeligste variant en bedekt alleen het vlakke gedeelte van het scherm (glas).
LET OP: De randen van het scherm (glas) worden niet bedekt vanaf de iPhone 6.

2. Tempered Glass Ultra:
Dit tempered glass bedekt alleen het vlakke gedeelte van het scherm (glas), is sterker dan de standaard variant.
Tevens heeft dit tempered glass een blauwe/paarse gloed.
LET OP: De randen van het scherm (glas) worden niet bedekt vanaf de iPhone 6.

3. Invisible Tempered Glass:
Deze tempered glass bedekt het volledige scherm (glas) en lijkt hierdoor “onzichtbaar”.

Onze 5-sterren Refurbished iPhones zijn in zeer nette conditie en hebben mogelijk micro gebruikssporen.

Deze gebruikssporen zullen bijna niet opvallen.

Al onze Refurbished iPhones worden op meer dan 50 punten gecontroleerd zodat je er zeker van bent dat deze iPhones perfect zullen functioneren.

Tevens geven wij 2 jaar garantie op onze Refurbished iPhones zodat je geen risico loopt bij de aanschaf van een Refurbished iPhone bij ons.

Voor meer info over de garantie op Refurbished producten raden wij aan om deze pagina te bekijken:

Garantie refurbished producten

Onze 5-sterren Refurbished iPhones zijn in zeer nette conditie en hebben mogelijk micro gebruikssporen.

Deze gebruikssporen zullen bijna niet opvallen.

Al onze Refurbished iPhones worden op meer dan 50 punten gecontroleerd zodat je er zeker van bent dat deze iPhones perfect zullen functioneren.

Tevens geven wij 2 jaar garantie op onze Refurbished iPhones zodat je geen risico loopt bij de aanschaf van een Refurbished iPhone bij ons.

Voor meer info over de garantie op Refurbished producten raden wij aan om deze pagina te bekijken:

Garantie refurbished producten

De goedkopere batterijen zijn van iets lagere kwaliteit dan onze A+ versie en heeft een minder lange levensduur.

De A+ versie is gelijkwaardig aan origineel en heeft een levensduur die gelijkwaardig is aan een originele batterij.

Wij raden zeker de A+ versie aan voor de beste kwaliteit!

We hebben 2 verschillende kwaliteiten schermen:

1) Standaard kwaliteit ->

dit scherm bevat een copy LCD en heeft daardoor minder mooie kleurweergave dan het originele scherm. Daarnaast is het glas minder dik waardoor het sneller zal barsten.

2) A+ kwaliteit ->

dit scherm heeft een LCD van de hoogste kwaliteit en heeft daardoor een kleurweergave die van overeenkomt met een origineel scherm. Ook is het glas van de meest hoge kwaliteit zodat deze van dezelfde kwaliteit is als het origineel.

Daarnaast hebben we ook nog voorgemonteerde schermen, deze schermen bevatten alle kleine onderdelen die we er al op kunnen zetten.

Je hoeft daardoor alleen nog maar de home button over te zetten zodat deze voorgemonteerde schermen een stuk eenvoudiger te monteren zijn.

We adviseren om voor een A+ kwaliteit te kiezen omdat de levensduur veel langer is en je de kwaliteit behoudt die je bent gewend.

Veel beginnende reparateurs kiezen daarnaast voor een voorgemonteerd scherm vanwege de eenvoudige montage.

Meer informatie is op deze pagina te vinden.

De voorgemonteerde schermen bevatten alle losse onderdelen (exclusief de homebutton vanaf de iPhone 5s) die normaal gesproken overgezet moeten worden van je oude scherm.

Het voordeel van een voorgemonteerd scherm is dus dat je vanaf de iPhone 5s alleen de home button over moet zetten en dat de rest dus al aanwezig is.

Dit scheelt aanzienlijk in de reparatieduur.

Kijk hiervoor op deze pagina

Heel af en toe komt het voor dat een scherm automatisch reageert.

Ook dit heeft te maken met het plaatsen van de connectoren. Het kan ook zijn dat het scherm een defecte touch heeft (komt vrijwel niet voor), maar mocht je dit hebben neem dan contact op om in aanmerking te komen voor garantie.

Ook raden we aan om onderstaande video te bekijken voor meer informatie.
(Let op: dit is een andere video dan de standaard instructievideo).

De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw, tenzij btw-margeregeling van toepassing is.

BTW-margeregeling: dit betekent dat de BTW al is verrekend bij een eerdere verkoop en daarom niet opnieuw in rekening wordt gebracht. Dit staan expliciet vermeld bij het aanbod. Op marge artikelen geldt dus een regeling van 0% btw.

Heb je een onderdeel besteld en functioneert deze na de montage niet? Controleer dan allereerst altijd of het onderdeel ook goed is gemonteerd. We raden aan om het onderdeel even te demonteren en vervolgens opnieuw te monteren om er zeker van te zijn dat het goed is geplaatst. Werkt het onderdeel na het opnieuw monteren nog steeds niet? Neem dan even contact op via de live chat zodat wij je direct verder kunnen helpen (dagelijks bereikbaar).

Dit kun je hier vinden.

Dit kun je hier vinden.

Dit kun je hier vinden.

Dit kun je hier vinden.

Dit kun je hier vinden.

Dit nummer staat achterop de iPhone of iPad en begint met een A gevolgd door 4 cijfers.

Chat met ons!

Werkdagen: 9:00 – 17:30
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Telefonisch

Werkdagen: 9:00 – 17:30
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Telefoonnummer: 085 047 1633

Locatie Vriezenveen

Maandag: 9:00 – 17:30
Dinsdag: 9:00 – 17:30
Woensdag: 9:00 – 17:30
Donderdag: 9:00 – 17:30
Vrijdag: 9:00 – 17:30
Zaterdag: gesloten
Zondag: gesloten

Adres: De Zuivering 36, 7671SP Vriezenveen

iPhone opsturen om te laten repareren? Bekijk onze opstuur service.

Bedrijfsgegevens

Fixje B.V.
De Zuivering 36
7671SP Vriezenveen
KvK-nummer: 71791884
BTW-nummer: NL858851222B01
IBAN: NL09 RABO 0149 6905 84
Email: [email protected]

Bezoekadres:
De Zuivering 36
7671SP Vriezenveen